Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Східноєвропейський журнал психолінгвістики
Головна
Архіви
Редакційна колегія
Тематичне спрямування
Інструкції для авторів
Етика публікування
Guidelines for Special Issues
Авторські права та ліцензування
Політика анонімного рецензування
Best Review Award
Новини
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 11 № 2 (2024)
Том 11 № 2 (2024)
Опубліковано:
2024-12-30
Весь випуск
Full Issue 11(2) 2024 PDF (Англійська)
Vol. 11 No. 2 (2024)
Unpacking linguistic features in EFL textbooks using systemic functional linguistics: Transitivity, Mood, and nominal group structure analysis
Hieronimus Canggung Darong, Maksimus Regus
8-32
PDF (Англійська)
The interconnection of teacher empowerment and motivating styles: A comparative analysis of novice and experienced EFL teachers
Masoomeh Estaji, Shamileh Hafezi
33-68
PDF (Англійська)
Концепт ЗРАДА у свідомості англійців: психолінгвістичне дослідження
Mariia Ivanchenko, Iryna Kolegaeva
69-80
PDF (Англійська)
Prosodic realization of Focus in the Albanian language
Qëndresa Jakupi
81-94
PDF (Англійська)
Discursive use of modality in RT’s coverage of Russia’s war on Ukraine
Ihor Matseliukh
95-119
PDF (Англійська)
Typical linguistic errors committed by tertiary students in legal written outputs
Ai Nhan Nguyen, Tuan Van Vu
120-141
PDF (Англійська)
Temporal measurements for Second Language speaking fluency
Essa Qurbi
142-153
PDF (Англійська)
Gender-specific anxiety in Jordanian EFL settings: Findings from the Foreign Language Classroom Anxiety Scale
Luqman Rababah, Motasim Almwajeh
154-170
PDF (Англійська)
Індукція родоподібних лінгвістичних категорій за допомогою маркування іменників та блокування проб навчання
Roman Taraban
171-183
PDF (Англійська)
issn
ISSN
2312-3265
e-ISSN
2313-2116
Мова
English
Українська
Зробити подання
Зробити подання
crossref
Scopus
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Останні публікації